×
الشحن الى مدة الإرجاع 30 يوماً
مساعدة
موقع العربية /

Change currency

  • USD US$
  • EUR
  • GBP £
  • AUD AU$
  • CAD CA$
  • RUB руб.
  • BRL R$
  • CHF SFr
  • DKK Dkr
  • PHP
  • SGD S$
  • CZK
  • HUF Ft
  • MXN Mex$
  • NOK Kr
  • NZD NZD$
  • PLN
  • THB ฿
  • HKD HK$
  • ILS
  • SEK Kr
  • ZAR R
  • KRW
  • CLP $
  • TRY TRY
  • INR
  • JPY
  • AED AED
  • MYR RM
  • QAR QR.
  • KWD K.D.
  • BHD BD.
  • SAR S.R.
  • EGP
  • OMR RO.
  • JOD J.D.
  • UAH
  • TWD NT$
  • IDR Rp
  • COP Col$
  • ARS AR$
  • VND

Other sites

لغة
حقيبة التسوق 0
  • بوهيمية الفراشة طباعة أكمام فستان ماكسي للنساء
  • بوهيمية الفراشة طباعة أكمام فستان ماكسي للنساء
  • بوهيمية الفراشة طباعة أكمام فستان ماكسي للنساء
  • بوهيمية الفراشة طباعة أكمام فستان ماكسي للنساء
  • بوهيمية الفراشة طباعة أكمام فستان ماكسي للنساء
شارك أحصل على القسيمة

بوهيمية الفراشة طباعة أكمام فستان ماكسي للنساء

SKUB79084
4.1 (40)
:السعر
US$ 10.39 US$53.98 -81%
اللون:
  • بوهيمية الفراشة طباعة أكمام فستان ماكسي للنساء
  • بوهيمية الفراشة طباعة أكمام فستان ماكسي للنساء
  • بوهيمية الفراشة طباعة أكمام فستان ماكسي للنساء
  • بوهيمية الفراشة طباعة أكمام فستان ماكسي للنساء
  • بوهيمية الفراشة طباعة أكمام فستان ماكسي للنساء
  • US 6
  • US 8
  • US 10
  • US 12
  • US 14
  • US 16
  • US 18
دليل المقاسات
الشحن:
في المخزن، سيرسل في Dec 06 - Dec 08
الكمية:
(2320)
طرق الشحن

وصف

تخصيص :
اللون: أبيض,زهري,الأصفر,أرجواني,الضوء الأزرق
الحجم: S,M,L,XL,2XL,3XL,4XL
مواد: البوليستر
نمط: طبع
طول الكم: بلا أكمام
طول الثوب: طول الكاحل
مناسبات: اليومية عارضة,بوهيمي
خط العنق: الخامس الرقبة
الموسم: الصيف

رزمة وشملت:
1 * فستان

موصى به

انطباع الزبائن ( 40 )

متوسط ​​تقييم:

4.1 / 5.0

صغير جداً 17%
صغيرة متوسطة 17%
يناسب كما هو متوقع 51%
عموما معتدل 7%
واسع جداً 7%
الكل (40)
نشر صور العملاء (0)

بواسطة ***1258563

Verified Buyer

2019-11-27 04:37:43

المقاس:L,اللون:Pink
يناسب كما هو متوقع
holiday maxi can easily dress up or down i am size 16 hips fits smoothly /just right

NC-Staff:

helpful to you? 0

بواسطة ***1961806

Verified Buyer

2019-11-24 21:11:31

المقاس:4XL,اللون:White
صغير جداً
NOT like photo; too little fabric used - has no flow, only just an A-line!

NC-Staff: Dear sir/madam, thank you for your order and we are sorry that the material of the product is not within your expectation. We have detailed descriptions indicating the material of the product as well as clear pictures showing the texture of the product on the product page. As the description indicates, the product is made of Polyester. And the product may be slightly different than the pictures showed due to monitor, light settings and conditions. If the product you have received does not meet the pictures or the description on the product page or the item has any quality problem, please send us some photos of the item as well as SKU sticker and the shipping label via this link: https://secure.livechatinc.com/licence/10095588/v2/open_chat.cgi?groups=2 We will do the best to help you.

helpful to you? 0

بواسطة ***93848736

Verified Buyer

حجم تمثال نصفي:32,B

2019-11-20 12:53:20

المقاس:2XL,اللون:White
واسع جداً
muito grande. as medidas não estão compatíveis com.o tsmanho

NC-Staff: Dear sir/madam, thank you for your order and we are sorry that the product is large for you. To choose a correct size, we kindly suggest that you can measure your own size and then read the size guide on our product page instead of choosing your usual size since some tag size may be different from our size chart’s size number. On the product page, near the size choosing place you can find a "size guide". Click inside the size guide, you can see the detailed size chart and the guidance for measurement. If the size of the product you have received does not follow the size guidance on the product page or the item has any size problem, please send us some photos of the item as well as SKU sticker and the shipping label via this link: https://secure.livechatinc.com/licence/10095588/v2/open_chat.cgi?groups=2 We will do the best to help you.

helpful to you? 0

بواسطة ***10077240

Verified Buyer

2019-11-16 00:17:07

المقاس:4XL,اللون:White
يناسب كما هو متوقع
Made of polyester and butterflies just printed on material darkly. Nothing like picture. Very disappointed and would not have bought this if seen in real life.

NC-Staff: Dear sir/madam, thank you for your order and sorry for the inconvenience caused. We are focusing on providing high-quality items for you. If you want to return or exchange the item with size problem or quality problem, please send us some photos of the item as well as SKU sticker and the shipping label via this link: https://secure.livechatinc.com/licence/10095588/v2/open_chat.cgi?groups=2 Please kindly notice that due to hygiene reasons, unless the items are visibly defective, we cannot offer refunds on earrings, lingerie, underwear, swimwear. We will check it carefully and then offer you a solution according to the return&refund policy: https://www.newchic.com/return-and-refund-policy-hc99.html We will do the best to help you.

helpful to you? 0

بواسطة ***40349010

Verified Buyer

2019-09-20 11:36:00

المقاس:2XL,اللون:White
صغيرة متوسطة
no me gusto porque esta muy delgada o transparente no esta como lo presentan en la foto

NC-Staff: Dear sir/madam, thank you for your order. The transparency of the product is same as pictures shown on product page. It may be slightly different than the pictures shown due to monitor, light settings and conditions. For this problem, we kindly suggest you could wear an undergarment with it. Wish the product will be comfortable for you. If the product you have received does not meet the pictures or the description on the product page or the item has any quality problem, please send us some photos of the item as well as SKU sticker and the shipping label via this link: https://secure.livechatinc.com/licence/10095588/v2/open_chat.cgi?groups=2 We will do the best to help you.

helpful to you? 1

سؤال و جواب

عن أي أسئلة ما قبل البيع، يرجى الاتصال بخدمة العملاء لدينا والحصول على الرد في غضون 24 ساعة

طرح سؤال
***53194408 Aug-10/2019 12:16:19
What is the bust, waist suze of a 4 and 5 xxl
Dear sir/madam, the bust of the product varies by different sizes and it is listed in our size chart. We are sorry that we could not have specific measurements of the waist of the product. Near the size choosing place you can find a "size guide". Click inside the size guide, it is the detailed size chart of the product and detailed guidance of measurement. To choose a correct size, we kindly suggest that you can measure your own size and then read the size guide on our product page instead of choosing your usual size since some tag size may be different from our size chart’s size number. Any question, please leave a message here or contact our customer service by the link: https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html
***84049267 Jun-01/2019 14:15:50
I measure 41 inches across the bust, but I generally wear a size 14 (U.S.) dress - do I go by bust size or the size I generally wear? I can't wait to order and receive this dress!! Thank you!!
Dear sir/madam, thank you for your supporting. To choose a correct size, we kindly suggest that you can measure your own size and then read the size guide on our product page instead of choosing your usual size. Near the size choosing place you could find a "size guide". Click inside the size guide, it is the detailed size chart of the product and detailed guidance of measurement. Any question, please leave a message here or contact our customer service by the link: https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html
***3133791 May-27/2019 02:12:36
how can I return this item. it is way too small and next size will be just as bad.
Dear sir/madam, Thank you for placing your order on Newchic. We are sorry for the issues you have experienced. Here is the return policy in the Help Center. You can get the details from here. https://www.newchic.com/help_center (select Return & Refund) Due to the size problem, please contact the after-sale customer service and send us some photos of the item as well as SKU sticker and the shipping label via this link https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html We will offer you a reasonable solution. Thanks in advance.
***28224304 May-09/2019 15:10:13
is the fabric stretchy
Dear sir/madam, it is not stretchy. Any question, please leave a message here or contact our customer service via this link https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html We will do the best to help you.
***54309376 May-06/2019 15:29:54
Is this dresd very ample ? I see is not staight, from the waist it beggins to get ampler, but a lot? Can it be used for a friend's wedding? I meen is no transparent nor too thin... I feel it very elegant, but then the texture might be opac and consistent...and have character...!!! What do you think about? Tell me please, thank you very much!
Dear sir/madam, kindly note that the neckline of this product is V-neck, the transparency of the product is same as pictures shown on product page. It may be slightly different than the pictures shown due to monitor, light settings and conditions. As the descriptions indicates, the product is suitable for summer which means it would be relatively thin. Wish the product will be comfortable for you. If you have any more problem in the future, please contact our customer service by the link: https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html

قد يعجبك ايضا

Rate us! Rate this chat to help us become better support. +