×
الشحن الى مدة الإرجاع 30 يوماً
مساعدة
موقع العربية /

Change currency

  • USD US$
  • EUR
  • GBP £
  • AUD AU$
  • CAD CA$
  • RUB руб.
  • BRL R$
  • CHF SFr
  • DKK Dkr
  • PHP
  • SGD S$
  • CZK
  • HUF Ft
  • MXN Mex$
  • NOK Kr
  • NZD NZD$
  • PLN
  • THB ฿
  • HKD HK$
  • ILS
  • SEK Kr
  • ZAR R
  • KRW
  • CLP $
  • TRY TRY
  • INR
  • JPY
  • AED AED
  • MYR RM
  • QAR QR.
  • KWD K.D.
  • BHD BD.
  • SAR S.R.
  • EGP
  • OMR RO.
  • JOD J.D.
  • UAH
  • TWD NT$
  • IDR Rp
  • COP Col$
  • ARS AR$
  • VND

Other sites

لغة
حقيبة التسوق 0
  • الجبهة زر لاسلكي قابل للتعديل مريح الرباط الأمومة التمريض حمالات الصدر
  • الجبهة زر لاسلكي قابل للتعديل مريح الرباط الأمومة التمريض حمالات الصدر
  • الجبهة زر لاسلكي قابل للتعديل مريح الرباط الأمومة التمريض حمالات الصدر
  • الجبهة زر لاسلكي قابل للتعديل مريح الرباط الأمومة التمريض حمالات الصدر
  • الجبهة زر لاسلكي قابل للتعديل مريح الرباط الأمومة التمريض حمالات الصدر
  • الجبهة زر لاسلكي قابل للتعديل مريح الرباط الأمومة التمريض حمالات الصدر
شارك أحصل على القسيمة

الجبهة زر لاسلكي قابل للتعديل مريح الرباط الأمومة التمريض حمالات الصدر

SKUA22914
4.7 (7)
:السعر
US$ 18.99 US$39.99 -53%
اللون:
  • الجبهة زر لاسلكي قابل للتعديل مريح الرباط الأمومة التمريض حمالات الصدر
  • الجبهة زر لاسلكي قابل للتعديل مريح الرباط الأمومة التمريض حمالات الصدر
  • الجبهة زر لاسلكي قابل للتعديل مريح الرباط الأمومة التمريض حمالات الصدر
فنجان:
  • US B
  • US C
  • US D
  • US 34
  • US 36
  • US 38
  • US 40
  • US 42
دليل المقاسات
الشحن:
Only 3 left - dispatched on Oct 21 - Oct 23
الكمية:
(329)
طرق الشحن

وصف

تخصيص :
اللون: زهري,اللون البيج,أرجواني
مواد: ربط الحذاء,قطن
نوع نمط: بونوت
فنجان: ب,ج,د
حجم الفرقة: 34/75,36/80,38/85,40/90,42/95
نمط حمالة الصدر: الصدرية اللاسلكية
حزام النوع: قابل للتعديل حزام ثانية
نوع الإغلاق: 4X4 هوك والعين
تمثال نصفي مدمج: 0.2 سم حشوة
ميزة: عميق يغرق ، لينة ، جمع ، واصطف بخفة ، تنفس
الموسم: كل الموسم
رزمة وشملت:
1*Bra

موصى به

انطباع الزبائن ( 7 )

متوسط ​​تقييم:

4.7 / 5.0

الكل (7)
نشر صور العملاء (0)

بواسطة ***43589930

Verified Buyer

2019-07-05 11:35:07

WARNING - BEWARE- the item page says: "Return Policy: Every order from Newchic has a 14-day return or refund guarantee." This is not true. ALL LINGERIE is not return-able. Of course this applies not only to this item, but to ALL bras. Very disappointed.

NC-Staff: Dear sir/madam, thank you for your order and sorry for the inconvenience caused. We are focusing on providing high-quality items for you. Due to hygiene reasons, unless the items are visibly defective, we cannot offer refunds on earrings, lingerie, underwear, swimwear. Here is the return&refund policy of Newchic: https://www.newchic.com/return-and-refund-policy-hc99.html. Also, we are glad to offer you alternative solution if you are willing to keep the items.

helpful to you? 1

بواسطة ***70772846

Verified Buyer

2019-07-08 18:27:13

very soft and comfortable. I was pleasantly supervised at the quality
helpful to you? 0

بواسطة ***17132573

Verified Buyer

2019-06-13 08:27:18

المقاس غير مضبوط

NC-Staff: Dear sir/madam, thank you for your review and sorry for the inconvenience caused. To choose a correct size, we kindly suggest that you can measure your own size and then read the guidance of size choosing on our product page instead of choosing your usual size since some tag size may be different from our size chart’s size number. If the size of the product you have received does not follow the size guidance on the product page or the item has any size problem, please send us some photos of the item as well as SKU sticker and the shipping label via this link: https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html We will do the best to help you.

helpful to you? 1

بواسطة ***1410803

Verified Buyer

2019-05-02 23:53:40

Pretty, but not very comfortable. Liked that an extender was included.

NC-Staff: Dear sir/madam, thank you for your review and sorry for any inconvenience caused. We have clear pictures and detailed descriptions about the details of the product as well as guidance of size choosing on the product page. And the product may be slightly different than the pictures showed due to monitor, light settings and conditions which is unable to avoid and beyond our control. We hope your understanding. If the product you have received does not meet the pictures or the description on the product page or the item has any quality or size problem, please send us some photos of the item as well as SKU sticker and the shipping label via these links: For personal computer: https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html For mobile: https://pwa.newchic.com/customer-service We will do the best to help you.

helpful to you? 0

بواسطة ***jaMesedes...

Verified Buyer

2018-10-25 21:04:46

Morbidi, perfetti e comodissimi... un tessuto davvero eccellente. Non mi aspettavo assolutamente di trovarmi così bene. Li ho lavati ancora solo una volta, ai prossimi lavaggi saprò dire se reggono.
helpful to you? 0

سؤال و جواب

عن أي أسئلة ما قبل البيع، يرجى الاتصال بخدمة العملاء لدينا والحصول على الرد في غضون 24 ساعة

طرح سؤال

قد يعجبك ايضا

Rate us! Rate this chat to help us become better support. +